ASSEMBLEA DE DELEGATS VERDS

El proper curs entrarem a formar part de la xarxa d’Escoles Verdes de Catalunya. Per tal de definir les accions que començarem a treballar el proper curs, cada classe ha reflexionat i ha decidit quines accions s’haurien de treballar en els següents àmbits: a l’Escola, a Casa i a la Localitat. Els delegats verds de cada classe ens hem reunit el dia 17 de maig a la biblioteca i hem exposat a la resta de delegats quines són les accions que hem acordat a la nostra classe. Després d’escoltar totes les propostes, hem acordat, entre tots, les accions a fer. Són les següents:

A L’ESCOLA: Sortides o excursions a la deixalleria per veure com es fa el reciclatge i sortides per observa la natura i aprendre a respectar-la i cuidar-la.

A CASA: Campanyes per conscienciar els familiars de la necessitat de reciclar, per aprendre a reutilitzar i reduir i per aprendre a reduir el consum d’aigua i energia.

AL POBLE: Demanarem més contenidors a les Institucions i farem cartells per conscienciar i animar la gent del poble a reciclar.

Es va aixecar acta de la sessió i aquests acords es van escriure a la LLIBRETA VERDA que té cada classe.

Ara ens toca posar fil a l’agulla i començar a desenvolupar aquestes activitats el proper curs. Ens ajudareu???