A l’educació no la confina ningú!!

Hola hola noies i nois!!

Vull agrair-vos tot l’esforç que esteu fent aquests dies que hem d’estar a les nostres llars per seguir amb l’aprenentatge. Sóc conscient que molts de vosaltres és la primera vegada que heu de gestionar aquestes plataformes virtuals o entorns virtuals d’aprenentatge (EVA), però us ben asseguro que ho esteu fent d’allò més bé.

Fixeu-vos amb el títol que he posat a aquesta notícia: “A l’educació no la confina ningú”, i és que esteu aprenent tot i estar a casa, esteu participant tot i estar a casa i esteu expressant les vostres inquietuds de forma excel·lent.

També vull agrair a totes les famílies que fan possible l’ús de les noves tecnologies per connectar-nos cada dia i seguir amb l’aprenentatge. MOLTES GRÀCIES amb majúscules.

No voldria acabar aquesta notícia sense agrair la tasca que fan els companys mestres des de l’escola, els que per protocol poden continuar anant a l’edifici escolar però que són capaços i capaces de teletreballar amb nosaltres i “entrar” a les nostres cases per aportar el seu granet d’arena a la bona educació.

Equip, som imparables! Endavant!

El vostre mestre.