Estada d’aprenentatge d’alumnes de sisè de l’escola Guillem Fortuny a Zagreb

Dins de l’Acreditació Erasmus Plus 2021-2027, del 29 d’abril al 4 de maig, un grup d’onze alumnes representants de sisè de l’escola Guillem Fortuny de Cambrils, van viatjar amb quatre mestres a Zagreb (Croàcia). Aquesta estada d’aprenentatge a l’escola Bright Horizons British school va permetre dur a terme activitats conjuntes en anglès relacionades amb els objectius de l’acreditació Erasmus del centre per tal de promoure la inclusió, compartir metodologies de treball, millorar les capacitats interpersonals i interculturals de l’alumnat, el treball en equip i els valors democràtics. Aquest projecte també permet la millora dels aprenentatges de les llengües estrangeres així com la internacionalització del centre i la comprensió de les tradicions i cultura de l’altre país.

L’estada amb famílies va permetre a l’alumnat la pràctica i millora de la seva competència oral en la llengua anglesa amb una plena immersió. Durant l’estada van visitar els llacs Pltivice, un espai on l’aigua i el verd van sorprendre a tots.

Aquesta mobilitat d’alumnes es completarà  amb la visita de 10 alumnes que vindran a la nostra escola del 14 al 17 de maig i seran acollits per les famílies dels alumnes que van viatjar a Zagreb.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>