Diada de Sant Jordi
29/04/25El dia de Sant Jordi és un dia molt especial a la nostra escola. Ens agrada celebrar-lo per mantenir la nostra cultura així com la llegenda viva.… Llegeix més»
El dia de Sant Jordi és un dia molt especial a la nostra escola. Ens agrada celebrar-lo per mantenir la nostra cultura així com la llegenda viva.… Llegeix més»
El dia 23 d’abril és un dia molt especial i a l’escola hem celebrat la diada de Sant Jordi. Els nens i les nenes de primer cicle hem fet diferents tallers relacionats amb la llegenda de sant Jordi per promoure la lectura, l’expressió oral, la creativitat i el treball amb equip.… Llegeix més»
Els nens i les nenes de primer vam fer una visita a l’explotació agrària “Cal Marxant” a la Pobla de Montornès on vam fer un recorregut, mitjançant la participació activa, coneixent l’origen dels aliments, la importància i els beneficis del consum de fruites, hortalisses i de llet.… Llegeix més»
Els nens i nenes d’I3 vam anar el dilluns 31 de març al Corral de Neri al Catllar. Hem xalat aprenent moltes coses sobre els animals de granja i hem pogut interactuar amb els animals i també compartit moments inoblidables gaudint de la natura. Mireu… Llegeix més»
L’Ajuntament de Reus i el Consell Esportiu del Baix Camp han organitzat la 43ª Olimpíada escolar de Reus 2025 amb l’objectiu de fomentar l’esport en l’alumnat benjamí (3r i 4t) i aleví (5è i 6è) de les escoles de la comarca.… Llegeix més»
Els nens i nenes de 3r hem fet una sortida al Castell Monestir d’Escornalbou.
Allà, ens esperava una visita guiada per veure els diferents espais del castell i el seu entorn.… Llegeix més»
Els ambients de la setmana passada van ser uns ambients ben especials. Els nenes i nenes d’educació infantil vam poder gaudir de la companyia de les nostres famílies durant 4 sessions. Va ser una estona compartida ben enriquidora on els infants vam mostrar a les… Llegeix més»