Ens visita la castanyera!!!
31/10/24Com cada any, fidels a la seva cita amb els nens i les nenes de la nostra escola, dues
castanyeres molt eixerides han baixat de les muntanyes de Prades per visitar-nos.… Llegeix més»
Com cada any, fidels a la seva cita amb els nens i les nenes de la nostra escola, dues
castanyeres molt eixerides han baixat de les muntanyes de Prades per visitar-nos.… Llegeix més»
Avui, els i les alumnes de cicle superior han tingut una experiència especial dins el marc del programa d’Erasmus+, amb la visita de dos docents irlandesos de l’organització “Made for More”. Aquesta entitat educativa es dedica a oferir tallers i recursos als joves per promoure el benestar emocional i la salut mental, amb l’objectiu d’inspirar i motivar els alumnes a participar activament a la seva comunitat i a l’escola.… Llegeix més»
A l’aula de primer hem creat un racó per deixar cartes amb missatges bonics als diferents companys i companyes de la nostra classe.… Llegeix més»
Avui, els i les alumnes de 6è de primària han tingut l’oportunitat de conèixer i treballar amb la placa programable Micro:bit, una experiència única per introduir-se al món de la robòtica, les plaques programables i el pensament computacional. … Llegeix més»
Els infants de les dues classes de 3r hem fet una sortida a Poblenou del Delta, concretament a l’espai Món Natura.… Llegeix més»
What is it?
“Erasmus Days” is the celebration campaign that highlights the benefits of European mobility, by disseminating the projects of the Erasmus+ program, involving the educational community and citizens in general.… Llegeix més»
Aquesta setmana, els i les alumnes de 5è han començat a treballar amb les caixes d’aprenentatge. Aquesta metodologia és una manera innovadora de treballar a l’aula que promou l’autonomia, el treball en equip i l’aprenentatge entre iguals.… Llegeix més»
Els nens i les nenes de primer hem baixat per primera vegada a la biblioteca de l’escola.… Llegeix més»
Les caixes d’aprenentatge és una metodologia d’aprenentatge amb la finalitat de motivar l’alumnat i aconseguir que l’aprenentatge sigui més emocionant, sorprenent i significatiu.… Llegeix més»
Les nenes i nens de quart ja hem fet la nostra primera sortida del curs!!!
Aprofitant els diferents sabers treballats a l’àrea de Coneixement del Medi Natural, Social i Cultural, de manera vivencial, hem posat en pràctica els nostres coneixements en aquesta excursió.… Llegeix més»