Mona i sortida de la convivència!

Avui, divendres 22 de març hem celebrat el ja tradicional Dia de la Convivència per despedir el segon trimestre. Hem anat tots els alumnes i mestres de l’escola a passar el dia Les Comes. Al matí hem fet els grups formats per alumnes de P3 a 5è, tots junts hem esmorzat al pati, i amb les piles ben carregades, hem iniciat el camí cap a Les Comes, on ens esperaven els alumnes de 6è amb tots els jocs preparats. Després hem anat a dinar i jugar al parc. Finalment, hem tornat cap a l’escola ben contents!!!

I ahir dijous, vam fer de pastisseres i pastissers elaborant les nostres mones i ens ho vam passar super bé amb els companys i companyes del nostre grup de convivència on els grans ajuden als més petits. Desprès ens vam menjar la mona i era boníssima!

MONA I CONVIVÈNCIA

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *