Us convidem a la nostra escola, a visitar les aules i els espais d’aprenentatge, a passejar pel pati i l’hort…

Esperem poder intercanviar opinions i compartir amb vosaltres el nostre dia a dia.

Premis Neptú

Un any més, l’Ajuntament d’Igualada celebra un acte per reconèixer els mèrits de l’esport igualadí, tant l’escolar, com l’amateur i el professional. Els esportistes de la nostra escola que han rebut aquest premi aquest any han estat el Roger Enrich i Bayà i l’Helena Díaz Valverde. També cal mencionar al reconeixement especial que li van donar a l’Anna Hernández Martínez, coordinadora d’extraescolars d’esports de l’escola, per la trajectòria en el món de l’esport.

8 de març- Dia Internacional de la Dona

El divendres 8 de març a l’escola vam celebrar el Dia Internacional de la Dona.Al llarg del dia es van dur a terme diferents activitats a l’escola per prendre consciència i debatre sobre aquest tema.
A la tarda, vam sortir tots al pati i els alumnes més grans van llegir les conclusions extretes del treball realitzat. Totes les famílies van ser convidades i van poder compartir aquest moment amb nosaltres.

3r i 4t, Dijous Llarder a Can Titó.

Dijous Llarder tot el cicle mitjà hem caminat pels camins del voltant de can Titó. Mireu que bé ho hem passat i quines descobertes hem fet. Cliqueu AQUÍ per veure’n més fotos.

Carnestoltes ha arribat!!!

Calçotets i calcetes al cap, barnús o bata d’estar per casa, de “rapero” divertit i amb totes les consignes de cop… , ha dit! Quina setmana més esbojarrada que ens ha fet passar el rei Carnestoltes aquest any!

Espais de Mitjans

Els alumnes de 1r a 3r gaudeixen de dues sessions d’espais setmanals. Es barregen els alumnes d’aquests cursos per tal d’interactuar i aprendre els uns dels altres. En el vídeo podeu veure com treballen.

Teatre Omeo Omeo

Com ja és habitual el grup de teatre de pares i mares Omeo Omeo ha portat a terme una fantàstica representació teatral amb tots els Superherois i Superheroines que coneixem!!!