OFICIS FAMÍLIES P4

Al llarg de tot el curs hem mitjançant la maleta viatgera hem anat coneixent els diferents oficis de les famílies.

Algunes han vingut a explicar-nos de primera mà el seu dia a dia a la feina i en el cas del cuiner hi hem anat nosaltres personalment.

Han  estat experiències molt interessant!!!

Gràcies a tots i totes!!

P4 AL TOT CIRC DE COPONS

Elefants i girafes hem anat a passar el dia al Tot Circ de Copons. Ha estat una jornada molt divertida i entretinguda.Al llarg del dia hem pogut gaudir d’una activitat de circ i lleure en un entorn tranquil i agradable enmig de la natura.

Hem pogut conèixer el món del circ i ser espectadors i actors fent equilibris,malabars,maquillatge…….

PROJECTES P-5: MÓN I CIRC

Al llarg del segont i tercer trimestre les classes de P-5 hem treballat diferents projectes. Hem buscat, investigat i descobert sobre els temes que ens van motivar més: el món i el circ. Aquí us deixem una petita mostra de les activitats que hem anat fent.

ACTIVITATS CONJUNTES ENTRE P-5 I LA FAP ÀURIA

Al llarg d’aquest curs, els dimecres a la tarda ens han visitat alguns alumnes de la FAP Àuria. Plegats hem cuidat de l’hort de l’escola i també hem fet algunes altres activitats, sempre fomentant el treball de plantes diverses, vegetals i fruites. Una experiència fantàstica per a tothom!!

SORTIDA DE P-5 AL LAB 0-6 DE MANRESA

Abans d’acabar el curs, els alumnes de P-5 vam visitar el Lab 0-6 de la UVic, a Manresa. Va ser una visita súper engrescadora i enriquidora, on vam poder experimentar molt i vivenciar les propietats i el comportament d’alguns elements del nostre entorn. Fantàstica sortida!

LES FAMÍLIES DE P-5 ENS HAN EXPLICAT CONTES

Al llarg d’aquest curs que acabem de tancar, algunes tardes de divendres vam estar acompanyats per mares i pares dels alumnes, els quals ens van explicar contes. Tots molt diversos, inventats o no, sempre ens van sorprendre i encantar. Moltes gràcies famílies per regalar-nos aquestes estones!

Tallers de Teatre i Plàstica a 4t

Aquest trimestre hem tingut la visita de l’Ester Comenge (mare de l’Arlet de 4tA) i del Xavi Saló (pare de la Martina Saló de 4tB).
L’Ester ens ha fet un taller de la Hannah Höch, la primera dona dadaista i pionera amb el fotomuntatge. Amb aquest… Llegeix més»

Creació de Contes Audiovisuals i Booktrailers.

Als alumnes de 5è se’ls va proposar de realitzar una tasca audiovisual. 5è A va decidir adaptar contes clàssics i 5è B recomanar llibres.

Aquí en teniu les seves creacions. Gaudiu-ne!

SONAESCOLA: Batucada 2019

Ja tenim els vídeos de la batucada, celebrada el passat 31 de maig a l’Ateneu.

La batucada és fruit de la participació al Sonaescola. L’espectacle és dirigit per Alcides Rodríguez i la mestra de música de l’escola, la Mariona.

Quin ritme, força i percussió tenen aquests nois i noies de 5è!!!

2n PREMI CONCURS “QUÍMICA A L’ESCOLA”

L’escola ha rebut avui el 2n premi del concurs “Química a l’escola” que ha organitzat l’UEA (Unió Empresarial de l’Anoia), juntament amb les empreses químiques de la zona. Han facilitat material per fer ciències. La intenció és despertar la curiositat i l’entusiasme dels alumnes per… Llegeix més»

CAMP D’APRENENTATGE DE JUNEDA 2018/19

Els alumes de 6è van gaudir d’allò més, durant la seva estada Al Camp d’Aprenentatge  de  Juneda. Van realitzar diferents tallers:  La Granja, Transformació d’Aliments, Apicultura i Reconeixement del Paisatge.

MONTSERRAT 18-19

Els alumnes de 4t estem estudiant Montserrat: els seus origens, la seva fauna, la seva vegetació…Per això, hem fet una sortida a la muntanya màgica pujant amb funicular fins a Sant Joan. Allà hem buscat informació a l’aula de natura i després hem baixat a peu fins al monestir.

Ens ho hem passat molt bé!

Padrins de lectura P5 – 4t

Durant el curs escolar, tots els dimecres al matí, els alumnes de P5 i 4t hem fet els padrins de lectura. Hem realitzat diverses activitats relacionades amb la lectura i ens ho hem passat molt bé!

UN DIA A LA GRANJA

Els Mussols i els Esquirols hem passat un dia esplèndit a la granja Sant Jordi de Rubí. Hem tingut l’oportunitat de pujar a cavall, anar en carro, tocar cabres, porquets i conills, conèixer la poni “boleta” i la vaca Paca. Per acabar  hem  anat passejant fins on tenien  l’aviram .  Ha sigut un dia rodó i ple d’emocions.

UDI segon

Aquest tercer trimestre, els alumnes de segon hem fet la UDI, Untitat interdisciplinar de les àrees de música i plàstica. La temàtica era: Ritme i moviment, ritmes d’Àfrica.
L’actuació la vam fer amb altres escoles d’Igualada, al poliesportiu de les Comes, així com també els hi… Llegeix més»

Animeu-vos a venir al Cros!!!!

Falta una setmana pel Cros, no us despisteu i apunteu-vos.

Ens ho passarem molt bé.

Aquí teniu el recorregut i l’horari.

Us hi esperem a tots!!!!