A Mitjans 3 som uns experts en minerals!

L’alumnat de Mitjans 3 teníem molta curiositat per saber un munt de coses sobre els minerals. És per això, que al llarg d’aquestes setmanes hem estat duent a terme el projecte “Els Minerals”. Ens hem convertit en uns autèntics experts en la matèria i hem après moltíssimes coses sobre aquests grans desconeguts com ara: quina és la diferència entre mineral, roca i fòssil; quines són les propietats més rellevants dels minerals; quins usos els hi donem en el nostre entorn als minerals i com podem fer una fitxa tècnica d’un mineral concret.

Per a respondre aquestes preguntes hem investigat a casa i a l’escola, hem fet una petita gimcana, hem excavat pels voltants de l’escola.

Finalment, per a conèixer en profunditat diferents tipologies de minerals, cadascú de nosaltres s’ha fet expert en un mineral en concret i hem preparat una exposició oral destacant els seus trets més rellevants.

Ara només ens queda compartir tot el coneixement adquirit al llarg d’aquestes setmanes amb les nostres famílies en un mercat de coneixements que estem preparant. Us hi esperem!

Mineres i miners de Mitjans 3