Sortida al PLANETARI!
25/10/23Avui els alumnes de 4t de Primària hem visitat el Museu de Ciències Naturals de Granollers. Hem pogut visitar el planetari i endinsar-nos en l’espai per descobrir tot el que s’amaga fora del nostre planeta terra. Hem conegut la Lluna i les seves diferents fases,… Llegeix més»



