COLÒNIES A “LA GRANJA”.
02/04/25Els dies 31 de març, 1 i 2 d’abril, tots els grups de l’escola vam gaudir de les nostres colònies, a “la Granja” de Santa Maria de Palautordera. Va ser una experiència molt positiva i enriquidora, on tots els grups del centre vam poder compartir… Llegeix més»




