FEM LA NOSTRA FESTA!!
29/04/22El divendres 29 d’abril a la tarda vam passejar i jugar pels carrers del barri Primer de Maig de Granollers. La iniciativa d’entorn ens va encantar. Ens van donar uns kits a cada grup i vam seguir les pautes de cadascun d’ells.
Ens ho vam passar… Llegeix més»



