Comiat Sisè 2023

El passat 21 de juny els nostres alumnes de sisè es van graduar acompanyats dels seus familiars, mestres, i amics.

Un any més, una nova promoció de sisè posa punt i final al seu pas per l’escola i emprèn un nou camí cap a l’institut.

Els últims dies han estat molt intensos, plens de records, vivències,… per això, solament ens queda dir-vos que  no oblideu mai el vostre pas per l’escola Ferrer i Guardia,  ni a totes les persones que han format part d’aquest camí. Sempre formareu part del nostre equipatge!

Un petó ben fort!