BONES VACANCES!!!

Famílies del cicle de grans:

Després d’uns mesos d’esforç i treball, arribem al final d’aquest llarg viatge, iniciat durant el mes de setembre. Ha estat un camí ple d’emocions, somriures, amistats, alegries, aprenentatges, i relacions… Ara arriba el merescut moment de poder descansar i carregar les piles per entomar amb garanties el proper curs. Un curs, on l’alumnat de quart farà el salt cap a cinquè, i, l’alumnat de cinquè es convertirà en el grup més gran de l’escola. Aquest fet, haurà estat possible pel pas a la nova etapa de secundària, de l’actual grup de sisè, als quals, els hi desitgem tota la sort del món.

En definitiva, volem agrair a tots els vostres fills i filles per la seva dedicació durant el curs d’enguany, i també us volem felicitar, a vosaltres famílies, per la vostra tasca i la vostra implicació durant el dia a dia.

Moltíssimes gràcies!!! Desitgem que gaudiu d’aquestes vacances d’estiu!!!

Rebeu una forta abraçada de tot l’equip docent del cicle de grans!!!