SETMANA DE LES ARTS MARCIALS: KARATE KYOKUSHIN-IWA DOJO

Aquest inici de curs, des de l’àrea d’educació física, l’hem iniciat amb molta energia. Així doncs, els grups de 3r fins a 6è hem realitzat la setmana de les arts marcials, i ho hem centrat en la disciplina del karate. Un dels objectius que potenciem des de l’escola, és intentar assolir que tots els infants puguin participar en activitats extraescolars de caire esportiu, per aquest motiu, establim col.laboracions amb clubs esportius de la nostra zona per intentar promocionar-los. Així doncs, en aquesta ocasió hem tingut el plaer de realitzar unes sessions en el Iwa Dojo (karate kyokushin) ubicat al costat de la nostra escola. Us deixem un tastet, en forma de vídeo, de les propostes que el sensei Miquel (propietari del club) ens va plantejar.