Tenim un nou projecte de Servei Comunitari: “Missatgeria del CIOD”

Aquest curs hem començat un nou projecte de Servei Comunitari en col·laboració amb el CIOD (Centre d’Informació i Orientació a la Dona). L’hem anomenat “Missatgeria del CIOD” .

És un projecte en el qual participarà l’alumnat dels grups A, B, C i D amb especial pes dels alumnes del grup B. Els nois i noies dels grups es convertiran en els missatgers de tota la documentació que el CIOD ha de fer arribar a les diferents entitats de Sant Adrià. Tot i que per l’escola és un gran repte, tothom està força motivat per aconseguir dur a terme adequadament els encàrrecs què ens encomanin.

Aquí podeu veure un recull d’algunes de les tasques que els components del grup D han hagut de realitzar mentres feien aquest servei.