Taller de fusteria: Grup C

El grup C ha realitzat una taula d’embotits com a projecte del taller de fusteria. Van haver d’aprendre tècniques específiques (mesurar, aserrar, rebaixar,…) i utilitzar eines com el xerrac, l’escofina, el paper de vidre,…entre d’altres.

També van participar en el servei comunitari de l’escola, reparant i creant de nou uns rètols per a identificar les verdures i hortalisses de l’hort. Per a la seva creació van utilitzar eines noves com el pirogravador, que s’utilitza per gravar el nom a la fusta amb temperatures molt altes. Una vegada acabats els rètols, l’alumnat va anar a l’hort i els van col.locar en el seu lloc pertinent.
Enhorabona grup C, heu fet molt bona feina!

PROJECTE: TAULA D’EMBOTIT

SERVEI COMUNITARI: “RETOLEM L’HORT”