Mantenim la roba dels tallers neta (Taller de Bugaderia)

Durant aquest curs el taller de Bugaderia està funcionant amb els alumnes dels grups més veterans de l’escola: els grups A, B i C. Ho estan fent de forma rotativa per trimestres i durant aquest últim trimestre ho porten els alumnes dels grups C i A.

Gràcies a aquest taller els alumnes i professors de la resta de tallers de l’escola poden gaudir del prèstec d’unes peces de roba personalitzades per a cada taller.

Aquests alumnes són els encarregats de lliurar i registrar el codi de la roba prestada a cada alumne, així com recollir-la i canviar-la de manera periòdica i fer-ne el manteniment : rentar-la, planxar-la, fer-li petites reparacions i emmagatzemar-la . Aquest taller creiem que compleix els requisits per convertir-se en un futur en un projecte més de servei comunitari. Actualment a l’escola funcionen els projectes de SC d’ Aliments solidaris, Retolem l’hort, Fem caixa, Gran recapte, Som responsables i Calçots a l’hort.