Les nostres Tertúlies Literàries Dialògiques

Les tertúlies dialògiques són una de les actuacions d’èxit que es desenvolupen en les Comunitats d’Aprenentatge. La nostra escola (com a comunitat d’aprenentatge) les està realitzant amb tots els grups classe.
Cada classe llegeix un llibre de literatura clàssica universal; “La Volta al món en 80 dies”, “Els Miserables” i “Robinson Crusoe” amb la participació del professorat, alumnat i voluntariat.
Gràcies a aquestes lectures es construeix coneixement sobre la base del diàleg igualitari, la comprensió col·lectiva i el desenvolupament de valors com la convivència, el respecte i la solidaritat.
Aprenem molt realitzant aquesta activitat i reforcem el gust per la lectura!!