La destinació del viatge de final de curs 2024 és………. ITÀLIA

El passat 30 de novembre vam fer l’assemblea per decidir on aniríem de viatge aquest final de curs.  Prèviament havíem elaborat un qüestionari que els alumnes van respondre i, en base a aquests resultats, vam elaborar dues propostes.

En l’assemblea vam presentar les dues candidatures, seguidament vam fer la votació i, finalment, el recompte. L’assemblea va ser un èxit, cal dir també que l’alumnat del grup A la van preparar molt bé.

El resultat va ser que MARXAREM A ITÀLIA!!! .

1. Antonia

que buen viaje preparado de fin de curso estoy segura que alumnos y profesores se lo pasaran genial .felicidades