Gaudim de “La volta al mon en 80 dies”.

Una de les actuacions educatives d’èxit que estem duent a terme a l’escola dins del projecte Comunitats d’Aprenentatge, és la tertúlia dialògica. Aquest curs un dels llibres triats per llegir i comentar és “La volta al món en 80 dies” de Julio Verne. Per això hem cregut adient que els nois i noies que l’estan llegint tinguin l’oportunitat de veure l’obra de teatre basada en el llibre.

Com que el teatre estava a Badalona, durant el desplaçament en transport públic fins el teatre, els dos grups van aprofitar per posar en pràctica habilitats apreses a la matèria de transport. Els nois i noies van gaudir molt durant la representació de l’obra i en general de la sortida. Encara que el teatre estava ben ple d’alumnes d’altres escoles i el soroll era constant, els nostres alumnes van tenir un comportament exemplar.

Va ser una magnífica experiència!