El Gran Recapte d’Aliments 2022

Vam participar a l’Alcampo de Sant Adrià el divendres 25 de novembre amb 9 alumnes (dels grups A i B) i dues professores . Vam estar el primer torn que va durar des de les 9h del matí fins les 13h del migdia.

Els alumnes vam treballar de valent, fent diferents tasques com: oferir i entregar bosses de roba a la gent que entrava a comprar per a que possessin dintre els aliments que volien donar, recollir els productes comprats o classificar-los a les caixes corresponents.
El comportament i l’actitud dels nois i noies va ser exemplar, van fer la feina amb imolta il·lusió i el millor de tot és que van gaudir i van quedar molt satisfets de fer accions per ajudar a les persones necessitades. Són uns autèntics voluntaris i voluntàries!!!!

1. antonia

muchas felicidades por el gran trabjo .muchas felicidades a o
    los voluntarios y voluntaris y a las maestras .