Celebrem el Dia Internacional de les persones amb Discapacitat.

El dia 1 de desembre tota la comunitat educativa ( alumnat, professorat i famílies ) va participar en les activitats que s’han organitzat a Sant Adrià de Besós amb motiu del Dia Internacional de les persones amb Discapacitat amb el lema “Caminem per trencar barreres”.

ASSA va col·laborar en tota l’organització i va estar present en el desenvolupament de les actitvitats del dia.

Va ser un matí en el qual van participar les escoles del municipi en dos espais diferents (a la plaça de la Vila i pati de l’escola Cascavell) i els nois i noies van poder experimentar el que senten les persones amb diversos tipus de diversitat funcional.