Visitem l’exposició fotogràfica “World Press Photo”

Dilluns 14 de novembre el grup B vam fer una sortida de transport al CCCB. El CCCB és el centre cultural contemporani de Barcelona.

Primer vam fer un recorregut amb plànol. Havíem de localizar diferents llocs importants dels voltants d’aquest centre cultural: la Font de Canaletes, teatres, restaurants, botigues ,el Museu de les Il.lusions,….Va ser un trajecte una mica complicat. Ens va costar trobar tot el que ens demanaven.

Quan al final vam arribar al CCCB vam esmorzar tots junts. A les 11:30h vam entrar-hi. Vam veure l’exposició “World Press Photo”. Era una exposició on les fotografies reflexaven diferents emocions; tristesa, alegria, por, preocupació,….Algunes fotos eren molt impactants!

Ens va agradar molt fer aquesta visita. Va resultar molt interessant i vam conèixer d’altres llocs que desconeixíem…
Alumnes del grup B

1. Manel

Una activitat molt completa. Els alumnes van agafant autonomia en l’entorn urbà i la visita cultural al CCCB han fet la sortida més interessant i enriquidora. Felicitats per la feina.