Visitem l’estació de França i el barri de la Ribera

El 20 d’octubre els alumnes del grup D dins la matèria de Transport, van fer una sortida en metro. Van agafar la línia 4 fins la parada de Barceloneta i van visitar l’estació de França: també van poder  fer un tomb pel barri de la Ribera. A més a més de l’estació van visitar l’antic mercat del Born ( que ara és un centre cultural ) , el Fossar de les Moreres i van contemplar la façana de l’esglèsia de Santa Maria del Mar.

Els nois han posat molt entusiame i ganes en la sortida, pr això dels va sortir rodona!. Van passat un matí increible treballant fora de l’escola a l’hora que gaudien.

Molt bona feina , grup D!