Què s’ha fet a l’esport aquest primer trimestre?

Aquest primer trimestre tant el grup dels dimecres com el grup dels divendres a l’esport hem jugat, hem treballat moltissim i ens ho hem passat genial!
A cada sessió també hi ha una estona per prendre consciència del nostre cos i de la nostra postura a l’iniciar la classe i al finalitzar-la mentres es fa la tornada a la calma.
Vam començar fent jocs cooperatius i competitius i dels que més van agradar van ser el pilla pilla per equips i el pedra, paper, tisores.
Després vam practicar diferents modalitats d’atletisme que van culminar amb la celebració dels Jocs Olímpics. Aquests van consistir en proves d’atletisme per equips.
Per últim, hem fet jocs per treballar l’expressió corporal on l’alumnat ha hagut de representar de forma individual o col·lectiva lletres, paraules o objectes.
Des de la comissió d’esport volem felicitar a tot l’alumnat perquè s’han esforçat molt i ens ho han fet passar molt bé i gaudir de moments molt entranyables.
Ara cal seguir aquest segon trimestre aprenent gaudint,rient i fent salut.
Esperem que gaudiu de les imatges que hem anat gravant al llarg del trimestre.