Preparant el Nadal

Durant el mes de desembre els alumnes de l’escola van estar realitzant diferents tallers per preparar el nostre Nadal. Alguns d’ells van compaginar aquests tallers amb l’assaig de les seves actuacions pel Festival de Nadal. Tothom va col·laborar amb entusiasme. Es va realitzar un taller per preparar els detalls pel Nadal per a tota l’escola i un altre de cuina de Nadal que ens va proporcionar els dolços per després de l’aperitiu de Nadal. A més a més es va decorar l’escola i es va fer l’escenari del Festival. Felicitats per la tasca feta !!!