PREPARACIÓ I SORTIDA A PORT AVENTURA

Com és tradició a l’escola, la primera excursió del curs es fa al parc d’atraccions temàtic Port Aventura. Aquest curs va ser el dia 10 d’octubre.
Dies abans els i les alumnes del grup C van realitzar la preparació de la sortida amb molt d’esforç perquè tot surtis rodat i tothom gaudis al màxim.
Vam iniciar els preparatius repartint-nos les tasques organitzatives (tractament de la documentació necessària, contactes amb l’agència de viatges, cobraments, ingressos i notificacions a les famílies).
Com a punt final d’aquesta preparació, vam treballar la presentació informativa de l’assemblea per explicar a tots els alumnes de l’escola.

El dia de Port Aventura va estar molt divertit, ple d’emocions fortes on tot l’alumnat va gaudir de les atraccions en bona companyia.
Esperem tornar l’any vinent!