Portem material a la deixalleria mòbil de Sant Adrià del Besòs

El grup B estem realitzant una feina important a l’escola; recollim tot el material que es pugui reutilitzar i reciclar i el portem a la deixalleria fixa o mòbil del nostre municipi.

Intentem portar objectes cada dues setmanes. Totes les classes i el despatx d’administració de l’escola ho saben i ens porten a la nostra aula el material. Tota la comunitat escolar estem units i coordinats per fer aquesta feina tan necessària per al nostre medi ambient.

Realitzar aquestes tasques ens ajuda a comprendre la importància del reciclatge i interiorititzar l’hàbit.