La milla de la Mina

El passat 21 de març l’escola va participar en La milla de la Mina. És una cursa d’una milla (1’6 km), a la qual van participar moltes escoles de Sant Adrià del Besòs. A aquesta cursa no només van participar noies i nois de les escoles del voltant, sinó que va estar invitat tothom que volgués participar.

La carrera tenia inici i final en l’IE La Mina, tanmateix, van ser els organitzadors de l’esdeveniment. Els 1,6 km tenien com a protagonistes els carrers principals del barri, on la seva gent ens va animar molt. La cursa tenia diferents categories on vam ser partícips en moltes, atès que, van participar des dels més novells de l’escola, als més grans i fins i tot els professors i professores.

Vam gaudir molt de la jornada i esperem amb ganes la cursa de l’any vinent!