Estada inoblidable a Menorca !!!

A continuació us fem un resum de la nostra experiència a Menorca per compartir amb vosaltres un tastet de les vivències dels nostres alumnes al Viatge de Fi de Curs.
Després del primer dia ple d’emocions pel viatge d’anada en vaixell, el dissabte vam estar pel matí a la piscina de l’hotel banyant-nos i estant molt fresquets. Desprès ens vam preparar el dinar a l’apartament i tothom hi va col.laborar. A la tarda vam visitar Binibèquer. Quin poble més bonic!!! A la nit vam fer una volteta per Fornells.
El diumenge vam tenir un dia fantàstic banyant-nos a Cala Galdana i els més intrèpids van anar caminant fent el camí de ronda fins a Cala Macarella, quin paisatge més preciós!!!.
A la tarda ens vam quedar a l’hotel gaudint de l’espectacular piscina.
El dilluns vam visitar el far de Cavalleria pel matí i ens vam banyar a la platja de Cavalleria. A tarda vam fer una passejada per Fornells.
El dimarts vam fer una visita turística a Ciutadella i vam aprofitar per fer compres de productes típics de Menorca. A l’hora de dinar, vam fer grups i cadascú va menjar on li venia de gust. De tornada a l’hotel, vam fer una paradeta per visitar les restes prehistòriques de La Naveta des Tudons.
Desprès de sopar, com que era l’última nit a l’illa, hem anat de festa. Ens ho hem passat d’allò més bé!.
Per acomiadar-nos de l’hotel, vam fer una sessió d’aquagym. Després vam dinar i vam marxar cap a l’aeroport de Maó. El viatge en avió va passar molt ràpid i l’arribada a Barcelona va ser tranquil.la.
A l’escola ens estaven esperant les famílies. Ens vam acomiadar de tothom fins al mes de setembre.
Ha estat un viatge ple d’aventures, de convivència i de coneixement entre alumnes i mestres. Ho hem gaudit moltíssim.
Bon estiu a tothom!!