Convivències a Prades

Els dies 18 i 19 de març vam realitzar les convivències del II Trimestre. En aquesta ocasió vam anar a Prades, un poble de la comarca del Baix Camp a Tarragona.

El nostre alumnat va realitzar per primera vegada unes activitats a la natura super xules; van conduir karts a pedals, van realitzar una gimcana western, van disparar amb boles de pintura….

La casa de colònies Finca de Prades ens va agrada molt. Les instal·lacions eren noves, netes i grans. Hi havia moltes pistes esportives i a la nit vam gaudir ballant i cantant a la discoteca.

A l’endemà vam visitar Prades i es va realitzar una gimcana pels carrers del poble. Els nostres nois i noies s’ho van passar super bé i com a obsequi van tenir una polsera que van fer els alumnes del grup B (responsables d’organitzar aquesta sortida).