Cinquè dia : visita a Santander i festa de comiat.

De bon matí tot el grup s’ha pujat a l’autocar disposats a passar l’últim dia d’estada a Cantàbria. El dia que estava fresquet i ennuvolat , ha estat molt agradable passejant per la ciutat i recorrent els indrets més coneguts. Han pogut visitar i gaudir de la ciutat, pujant-se al tren turístic que és dei “Magdaleno” i realitzant una excursió en vaixell per la costa càntabra.

Ja a la tarda de tornada a l’hotel , han aprofitat per descansar una mica i preparar-se per la festa de comiat dels companys del grup A que ja marxen de perquè ja han acabat tota la seva etapa educativaamb nosaltres. Com sempre quan algun alumne marxa de l’escola és un moment emotiu per tots. Després tothom va acabar ballant a la discoteca Darker de Noja. S’ho van passar d’allò més be!