Carnaval, carnaval!!

Durant els primers quatre dies de la setmana cada dia havíem d’anar portant una penyora diferent segons les consignes de Sa Majestat el Rei Carnestoltes: un mitjó de cada color, un pentinat alucinant,….

Tot això mentres a les classes anàvem treballant en la decoració de l’escola i preparant les disfresses de cada grup.

El dijous vam menjar la tradicional truita que havia preparat el grup A……

……i després va arribar la pregononera del Rei Carnestoltes , la princesa Cinisca, que va llegir el pregó a l’escola i va tenir un missatge particular per a cada alumne.

Finalment el divendres vam celebrar la gran festa de Carnaval amb tots els grups de l’escola disfressats i ben guapos que estàvem!

Al grup A anaven de  “La Guerra de Troia”:

Al grup B eren “Deus i Deesses de l’Olimp”:

Al grup C eren “Espartans”:

Al grup D eren Amazones:

Al grup E eren “Herois i éssers mitològics”

La festa va ser ben divertida i tothom va poder gaudir i lluir-se amb la seva disfressa !!