Berenar de famílies 2022

Després de dos anys de restriccions per causa de la pandèmia de la Covid-19, aquest 12 de maig hem tornat a celebrar el nostre tradicional Berenar de Famílies.

Tots els alumnes i professors de l’escola vam estar preparant durant tota las setmana amb il·lusió allò que volíem compartir aquella tarda amb els pares, mares i familiars . Així que vam estar decorant l’escola, cuinant, assajant,….. aquells dies per gaudir d’una tarda en família.

Les famílies van poder escoltar la benvinguda que els va donar el Manel (el nostre director de l’escola) , van veure un muntage resum de les activitats que fem al centre, van aplaudir l’espectacle de titelles, van escoltar les produccions literàries d’alguns alumnes i la cançó d’un d’ells creada per l’ocasió, van gaudir de les danses medievals i van ballar la dansa de l’ós. En acabar tot això van poder disfrutar d’un increible berenar elaborat a l’escola pels alumnes i a l’hora de marxar van recollir un regal artesà també fet a l’escola.

Tots vam viure de manera molt intensa i animada el retrobament de tota la comunitat escolar (alumnes, famílies i professors).