A l’escola participem en el Dia mundial de la Discapacitat

El dia 3 de desembre es va celebrar el Dia Mundial de la Discapacitat. Al ser dissabte, les activitats proposades en el nostre municipi es van realitzar el divendres 2 de desembre. D’aquesta manera la participació de les entitats era més gran. La nostra escola va participar amb la realització dels murals explicatius. Aquests murals els van fer alumnes del grup C.
El dia 2 els vam mostrar a la Plaça del mercat on hi havien la resta d’entitats participants.
Tota l’escola va passar per la mostra en diferents horaris i d’aquesta manera fer-nos visibles a la ciutadania de Sant Adrià.
Durant tot el matí vam tenir la gran ajuda d’algunes mares dels nostres alumnes.
Tots plegats vam gaudir d’una gran jornada festiva i reivindicativa.