Santa Cecília

Durant la Setmana de Santa Cecília, patrona de la música, vam fer un seguit d’audicions dins l’aula. Cada dia, a les entrades a la classe, els nens i les nenes van poder escoltar diferents cançons d’estils i llengües diverses. L’objectiu era escoltar i emocionar-nos amb les diferents sensacions que les músiques ens traslladen.
Aquest curs estem treballant al voltant de les emocions, en un any especialment complicat, per tal de poder parlar dels nostres sentiments i sentir-nos més acompanyats i reconfortats.
Us presentem les diferents cançons que es van poder escoltar a l’aula, i us convidem a escoltar-les i parlar-ne també a casa.

Us presentem el recull dels treballs que hem anat fent aquest dies als diferents cicles.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *