Castanyada 2020

Divendres 30 vam celebrar la Castanyada a l’Escola. Malgrat les restriccions d’aquest curs, tots els infants de l’Escola van poder gaudir d’una tarda de jocs, pati i panellets. Unes Castanyeres molt especials van venir a repartir els panellets a totes les classes, i tant els més grans com els més petits els van cantar la seva cançó preferida.
Us deixem un primer recull d’imatges. La setmana vinent rebreu per whatsapp l’enllaç a l’àlbum de fotografies de la classe, on hi procurarem anar penjant les imatges de l’aula que anem fent.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *