Sant Jordi 2022

La diada de Sant Jordi del 2022 ha estat especialment emocionant ja que ha estat la primera després de la pandèmia. Afortunadament hem pogut gaudir d’un ambient extraordinari on ha tingut cabuda tota la comunitat.

Els alumnes han visitat les paradetes de llibres gestionades pels alumnes de 6è i les famílies del AFA han venut roses.

A la tarda hem gaudit d’una tertúlia literària molt emotiva ja que hem llegit poemes en tots els idiomes que es parlen a la nostra comunitat, hem compartit experiències relacionades amb la lectura del Club dels Valents. Hem viscut moments realment emocionants que ens han omplert el cor de sentiments i bons records compartits.

Finalment hem acollit a molts companys ja jubilats per gaudir de la presentació del llibre “Vida” del mestre Francisco Monsalvez.

Moltes gràcies per fer que la plaça dels Gegants fos ahir un punt de trobada de compartir cultura i emocions.