Sant Jordi 2020 confinat, però divertit!

Bon dia nois i noies de l’Escola Casablanca.

Avui és el gran dia i sóc molt i molt feliç, Sant Jordi 2020 ha arribat i tots junts ho anem a celebrar!

Us trobo molt a faltar! Avui a l’escola no hi ha aquest ambient tan alegre que corre sempre pels passadissos. Aquest any tampoc hi ha roses al terra, ni poesies per les parets i no anem al teatre a celebrar els nostres Jocs Florals.

Però em vaig posar en contacte amb les mestres de la comissió de la biblioteca i us han fet moltíssimes sorpreses. La primera és un vídeo xulíssim perquè balleu la famosa cançó de: <<Sant Jordi, la princesa, la rosa i el drac>>, mireu-lo fins al final perquè a més us han afegit uns exteres perquè no pareu de riure.

Una forta abraçada. Espero que balleu i us agradi molt aquesta sorpresa!!!