Taller de teatre 4t i 5è: Reconstrucció poètica

Els grups de teatre de 4t i 5è han participat en l’elaboració de la “Reconstrucció poètica”. Projecte impulsat des de les sessions de teatre a l’Escola Casablanca que ha consistit en la declamació d’un poema de manera virtual. Cada infant des de casa seva ha recitat part d’un poema i posteriorment hem editat aquests vídeos, trient a la llum el poema sencer.
Aquesta reconstrucció poètica que fem entre tots és un reflex del què podem fer com a societat. L’activitat parteix de col·laboració de cada infant per tal de construir entre tots un mateix objectiu. En aquest cas, l’objectiu ha consistit en fer que els alumnes poguessin oferir un contingut cultural per tot aquell que ho vulgui. Els poemes proposats reflexionen sobre l’esperança, la solidaritat, l’estima i l’empatia. Valors que els nens i nenes de l’Escola Casablanca ens volen ensenyar i comunicar a través d’aquest vídeo.