CM – Visita de Meritxell Martí

Ens visita la Meritxell Martí!

Escrivim aquest text per explicar la visita de la Meritxell Martí a l’escola el passat 13 de març. La Meritxell és l’autora dels àlbums il·lustrats que hem treballat a l’aula, Un sopar de por i Un regal de por. Ella és una escriptora molt famosa.

Així doncs, la Meritxell ens va explicar molts secrets del món dels llibres. Primer, ens va ensenyar molts contes que havia escrit dels quals vam reconèixer alguns personatges. Després, ens va mostrar com ella escriu.. A continuació ens va dir que penséssim coses sobre el color blanc i el color negre, i expliquéssim les nostres idees envers aquests colors. En acabar, ens va ensenyar un conte escrit per ella i il·lustrat pel Xavier Salomó sobre aquests dos colors i vam comprovar que alguns objectes i elements que havíem pensat també apareixien el seu conte.

Finalment, la Meritxell ens va fer alguns espòilers dels seus pròxims llibres. Ens va dir que aquest setembre publicaria un nou llibre.

Ha estat una experiència fantàstica!

Meritxell, gràcies per venir a visitar-nos i ensenyar-nos tants secrets de la teva professió.

*Text escrit pels alumnes de 3r A els grups interactius de Llengua catalana: Jihad, Yaela, Triana, Ismail i Yara

Activitat inclosa en el programa Lletres a les Aules de la Institució de les Lletres Catalanes