3r – Visita a Ràdio Sant Boi

El dijous 14 de desembre els alumnes de tercer A vam visitar l’Ajuntament i vam veure de la mà de l’Ana María i la Salut González, regidora de salut, la sala de plens. Allà ens van explicar qui forma el govern i com són els plens.

Després vam visitar Ràdio de Sant Boi i vam tenir la sort de participar en el programa radiofònic de Dies de ràdio dirigit per la Mònica Santacreu. Vam explicar que havíem vist a l’Ajuntament, vam cantar les cançons del concert d’hivern i vam parlar de les tertúlies dialògiques que fem a l’escola.

Us deixem el pòdcast de la nostra intervenció radiofònica.

Tercer A