Recomanacions educatives (tercer) – Confinament

La proposta d’activitats recomanades per tercer de primària són:

Setmana 03 – Del 30 de març al 3 d’abril de 2020

Català:

Matemàtiques:

  • Inventar problemes. Cliqueu aquí per descarregar la fitxa.
  • Repàs de les taules de multiplicar.
  • Buscar operacions a diferents resultats. Cliqueu aquí per descarregar la fitxa.
  • Proposta TIC: 

https://iodigitalclass.blogspot.com/2020/03/mosaics-amb-les-taules-de-multiplicar.html

Setmana 02 – Del 23 al 30 de març de 2020

Medi:

  • Tema 3: els animals. Respondre preguntes sobre el tema i comprensió lectora (les roques vives).

Música:

 Educació Física:

Activitat física amb vídeo.

Apps per al mòbil/tablet. Us recomano molt enèrgicament Gonoodle, una app amb molts d’exercicis i vídeos, etc. Molta qualitat, en anglès i fet per un equip d’educadors.

Alimentació. Aquests dies, com ja sabeu, cal seguir una dieta equilibrada. Us envio aquestes recomanacions clares i pràctiques.

Altres activitats. Sembla que a casa es poden fer poques coses però hi ha jocs senzills que es poden fer per passar estonetes actives. Us dono algunes idees:

  • Amb objectes de casa muntem un circuit que hagin de superar. Amb cadires, coixins, objectes, etc.
  • Una paperera i un paper poden ser uns grans objectes per demostrar punteria. Podem fer un campionat donant punts. El primer que arribi a deu guanya… Us sembla?
  • Bitlles (bolos). Amb ampolles d’aigua i una petita pilota. I si a sobre tenim un passadís encara millor… Podem fer un campionat de bitlles a casa.
  • Fer de mims: és molt important l’expressió de la cara. Podeu fer expressions d’alegria, ràbia, tristesa, sorpresa,etc.
  • Joc dels ritmes: Podeu agafar un timbal, pandero, una olla, picant de mans, etc, i seguir els ritmes més ràpids, més lents,etc.
  • Joc del mirall: Amb tranquil·litat, no cal anar de pressa. Repetir els moviments que fa la nostra parella, col·locada justament al davant.
  • Diferents maneres de caminar (animals, esports, professions, etc)
  • Joc de les lletres, números i figures amb el cos i la corda.

 Anglès:

Listenings:

  • Escoltar cançons en anglès de la pàgina web Super Simple Songs. (hi ha de diferents nivells i temàtiques)
  • També poden escoltar cançons que els hi agradin en angles al youtube. Recomano que sigui la versió amb “lyrics”.

Speaking (jocs):

  • Jugar al joc del “Simon Says” per repassar vocabulari divers (parts of the body, colours, clothes, animals …).
  • Jugar al joc “I spy with my little eye”: I spy with my little eye something that is blue… quan l’altre persona ho endevini llavors es canvien els rols. Es pot buscar objectes segons el seu color, la seva forma…
  • Jugar al joc de l’oca però dient els nombres en anglès.

Writing:

  • Escriure cada dia 10 paraules en anglès (les que ells/elles vulguin).
  • Escriure paraules que comencin per una lletra en concret o d’una temàtica (roba, menjar, esports, animals …)
  • Escriure frases senzilles en anglès (les que ells/elles vulguin)(Poden estar relacionades amb els continguts treballats a classe o no).
  • Fer sopes de lletres: en algunes pàgines online es poden trobar a Educaplay: https://www.educaplay.com/learning-resources/930549-letters_soup.html

Setmana 01 – Del 16 al 20 de març de 2020

Català:

  • Llegir el llibre de les tertúlies
  • Escriure algun poema, cal·ligrama i/o poesia visual.

Proposta TIC

Repàs de les activitats del blog de tercer https://iodigitalclass.blogspot.com/

Matemàtiques:

  • Repassar les taules de multiplicar
  • Fer multiplicacions
  • Resoldre problemes matemàtics.

Anglès:

1 comentari

  1. Noa Ibañez Valero

    Hola,el meu germà va a 3r i li han demanat uns deures de medi,el problema es que ells no tenen res de medi,a casa,llibres,resums,esquemes,…
    llavors ell no pot fer els deures de medi.

    Gràcies.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>