Aquí us deixem unes quantes fotografies dels infants de P5 durant les colònies del passat mes de març a la Casa de Colònies Mas Banyeres.
Els nens i nenes de P5 s’ho van passar d’alló més bé, vam viure un munt d’emocions. Esperem que us agradi aquest petit record “de aquellos maravillosos días”.
