Sant Jordi 2018

El passat 23 d’Abril vàrem celebrar la diada de Sant Jordi a l’escola. La comissió de biblioteca va organitzar diverses activitats al centre relacionades amb la tradició que marca aquest dia. A continuació us en deixem una pinzellada!

Paradeta de llibres

A l’entrada de l’escola hi va haver durant tot el dia cinc paradetes amb llibres per a totes les edats, incloent els adults. Els alumnes de sisè van organitzar-se per torns i van vigilar aquest espai al llarg de tota la jornada, vetllant pel seu ordre i manteniment. Des de primera hora del matí fins a última hora de la tarda, tot l’alumnat de l’escolava passar a veure els llibres, desde p3 fins a 6è. A les 12.30 i 16.30, alguns familiars de sisè van venir a col·laborar per tal de fer la venda de llibres a la resta de famílies. Van ser molts els nens que van marxar del centre amb un llibre entre les mans, estem molt contents! Els beneficis obtinguts aniran destinats a la compra de llibres per a la biblioteca de l’escola.

IMG-0794

IMG-0793

IMG-0792
IMG-0791

Exposició de cavallers

Aquest any, seguint la tradició dels darrers cursos, l’alumnat va preparar la manualitat relacionada amb Sant Jordi per a exposar-la a l’escola. El cavaller sant Jordi ha estat el protagonista d’aquest curs. Mireu quin goig fan tots exposats!

IMG-0923IMG-0922IMG-0921IMG-0920

Jornada literària

Cada curs ens agrada preparar una jornada literària a la biblioteca del centre on pares, mestres i alumnes en siguem els protagonistes. Aquest curs han estat les famílies les encarregades de llegir diversos poemes a tot l’alumnat de l’escola. Aprofitant l’eix transversal d’aquest curs, la música del segle XX, es va fer una selecció de poemes que han estat musicalitzats (com per exemple els ametllers, cantares, rebelión en Hamelín…) tant en llengua catalana com castellana.  Els familiars van fer-ne la lectura i després vam poder escoltar la cançó on apareix el poema llegit. Ens agrada trobar moments on poguem coincidir tots junts a l’escola i aquest n’és un molt especial.

IMG-0778

IMG-0787

IMG-0772
IMG-0761
IMG-0764

Agraïm enormement la col·laboració de les famílies, formeu part de la nostra comunitat educativa i teniu molt a fer dins l’escola. Sense la vostra col·laboració no hauria estat possible realitzar aquesta celebració de sant Jordi.