SOMNIS

Al juny de l’any passat ens vam esdevenir Comunitat d’Aprenentatge amb el consens de famílies, alumnes i mestres.

Una de les activitats que hem de dur a terme aquest curs és somiar. Proposarem com volem que sigui la nostra escola en els propers cursos.

Hem fet formació conjunta famílies i mestres, hem consensuat uns criteris per a la priorització dels somnis i hem elaborat l’avió-bustia. Ha arribat el moment.

La propera setmana tindreu a la vostra disposició butlletes a l’entrada de l’escola per poder anotar els vostres somnis. Recordeu que hi ha butlletes diferents per a cada part de la nostra comunitat:

• alumnes: núvols blancs
  • mestres: núvols blaus
  • famílies: ocells
  • administracions i col·laboradors: avions verds.

Les famílies que no podeu venir en horari escolar podeu demanar una butlleta, escriure el desig a casa i que els vostres fills/es l’introdueixin a la bústia al dia següent. Podeu aportar tants somnis com volgueu!

Aquestes setmanes famílies, mestres i alumnes hem preparat aquestes jornades amb molta il·lusió.

Podeu veure algunes imatges i un vídeo on us volem engrescar a somiar amb nosaltres.

Us hi esperem perque junts som millors!