Video Portes Obertes Virtuals 20-21

Donada la situació actual no hem pogut obrir l’escola per mostrar a les famílies que es troben en procés de preinscripció quina és la linia d’escola que ens defineix. Hem elaborat un petit video on podeu veure quins són els projectes educatius que marquen el dia a dia dels infants en edat preescolar. Cliqueu a la imatge per poder veure’l.

Si teniu qualsevol dubte o necessiteu algun aclariement no dubteu en escriue a l’adreça: a8025587@xtec.cat. De moment no tenim cap novetat en quant les dates del procés de preincripció, però de seguida que el departament publiqui novetats us les farem saber a través de publicacions a la pàgina web i a les xarxes socials de l’escola.

L’oferta de places per al curs 20-21 és la següent: