Formació de matemàtiques ABN

Com cada any, el claustre recomença el curs amb una Formació del mètode matemàtic de numeració ABN ( Algoritmes basats en números). Portem tres cursos treballant així, aquesta metodologia ens permet ensenyar d’ una manera més manipulativa, lògica i sempre, sempre basada en la pràctica real i quotidiana.

Aquest any els nostres alumnes de 6è seran la primera promoció que ha fet l’aprenentatge dels algoritmes matemàtics amb aquesta metodologia. Observem que els alumnes estan més motivats i aprenen més i millor buscant exemples a l’entorn dels fets matemàtics..

Enguany hem orientat la formació pels mestres del cicle superior. Hem volgut, com sempre,  convidar a les famílies fent una repassada de la formació del curs anterior per cicle Inicial, cicle mitjà i superior.

El curs l’hem fet amb el formador  Germán Luengo , mestre i formador acreditat d’aquesta metodologia.