Equip humà curs 20-21

Estimades famílies;

Fa uns dies vam complir el primer mes del curs 20-21. Vam engegar al setembre amb moltes ganes de veure’ns, de compartir experiències i rialles amb la canalla i les seves famílies. Ara per fi a l’octubre sembla que hem agafat rodatge i podem fer una petita valoració:

• Les entrades i les sortides són tranquil·les.
  • L’organització per grups estables de 15-18 alumnes ens permet personalitzar l’atenció a l’alumnat.
  • Les zones de pati estan funcionant de manera que els infants poden jugar i córrer amb espai suficient.
  • Les famílies esteu actuant amb molta consciència i molta prudència en quant a les mesures i símptomes de la COVID-19.
  • A data d’avui no hem hagut de confinar cap grup.

Tot i que la pandèmia continua i hem de conviure amb el virus, l’escola és un lloc segur per als infants i a més els permet la socialització, retrobar-se amb els companys, jugar, riure, aprendre… Ser infants dins la situació mundial d’incertesa.

Aprofitem la ben entesa per presentar-vos l’equip humà de l’escola per al curs 20-21 i que pugueu veure els somriures que amaguen les mascaretes.