El Món Geganter

Aquesta setmana celebrem el Carnaval i les jornades culturals tot relacionat amb l’eix temàtic d’aquets curs : El món Geganter.

Els alumnes de l’escola realitzaran diferents tallers d’aprenentatge relacionats amb el món geganter:

• Crear de titelles dels gegants.
  • Elaborar d’un Calendari Geganter.
  • Aprendre les danses dels Gegants.
  • Jugar al memory dels Gegants.
  • Aprendre contes.
  • Jocs amb noves tecnologies.
  • Preparar un mapa de colles Geganteres.
  • Participar de la gimcana Gegantera.
  • Crear els capgrossos del Casablanca.
  • Jugar al Bingo de Capgrossos.

Els tallers començaran dimecres dia 19 de febrer i els acabarem divendres 21 de febrer al matí, a la tarda tancarem amb la rua de Carnaval.Recordeu que durant aquells dies els horaris de les sessions es modifiquen i no fem l’habitual de la resta del curs.

Les consignes que ens ha donat el rei Carnestoltes són:

• Dimarts: A l’escola arribaràs amb un bigotis ben pintat i un divertit pentinat.
  • Dimecres: Per una setmana esbojarrada avui portareu la roba desconjuntada.
  • Dijous: Per a mostra-vos amb encant un complement gegant.

El dilluns 24 de febrer de 2020 serà festiu de lliure disposició per tant l’escola romandrà tancada.